onsdag 22 april 2009

Yes for Smokey eyes!

Minns ni paletten som jag skrev om från Isadora med bruna matta nyanser. Som jag valde att köpa som komplement istället för MAC "Espresso" och "Twinks", som jag sedan ändå köpet :) Typiskt mig!!!!

Bild: www.bjooti.net

Som sagt Isadora släpper en liten extra palette som går från gråa till svarta skuggor även ett nagellack som antas vara matt i finishen, detta under namnet Smokey eyes. Passande! Tycketr att smokey eyes tekniken är den svåraste att arbeta med, då det lätt blir lite pandaeffekt då jag gör den. Fast man bör tänka på att smokey eyes är bara en teknik och går att göra med alla färger. Då man använder grå till svart håll övrig makeup neutral....less is more!
Paletten för 179:- och nagellacket 69:-. Det tillkommer även en lite manual för aplicering för smokey eyes. Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar