torsdag 18 juli 2013

Naturellt från NARS!

Då var det dags för lite swatches på några nyinköpta NARS saker. Alla kommer från det fasta sortimentet och det är en rouge tillsammans med en hållbar eyeliner och en highlight ögonskugga.  
Det vanliga matta förpackningarna håller i sig, med en spegel på insida på både rouget och ögonskuggan.
Singel ögonskuggan Abyssinia är en klassisk färg som används till highlighter på brynbenet. Den är mjuk och det blir ett snyggt "lyft" till ögonen.
NARS Single Eyeshadow Abyssinia - delicate pearl whitegold sheen
Jag har för mig att Larger Than Life Long-Wear Eyeliner släpptes förra året och det är en hållbar ögonpenna till övre- och/eller underfransraden. Jag köpte färgen Rue Bonaparte - efter ett tips från Lorraine som har thecurrentcustom. Det är perfekt ögonpenna för att ljusa upp ögat med och blir hur bra på vattenlinjen som helst.
Larger Than Life Long-Wear Eyeliner Rue Bonaparte - light almond
Jag tycker att man ska ha ett rouge från varje färg familj från ett märke och jag fattades ett korall så rouget Gina från NARS kom hem till min samling. :) En korallrosa färg som ger bra med pigmentering och passar till mycket.
NARS Blush Gina - a true tangerine

6 kommentarer:

  1. Gillar high lightern särskilt mycket!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är mycket enkelt att använda, fungerar även utmärkt till kinderna...

      Radera
  2. kajalen är jag sugen på! håller den länge på vattenlinjen? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är verkligen bra, skulle säga att den håller ca 6-7 timmer - helt okej enligt mig.

      Radera
  3. Gina är såå fint! Nästa köp från NARS ska dock bli en eyeliner, den mintgröna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är det den från vårkollektionen, isåfall är den hur fin som helst!

      Radera