lördag 30 augusti 2014

Månadens diss - augusti

Jag är ju inte rädd för att testa på nya produkter och min senaste makeup remover kommer från & Other Stories. Jag älskar normalt deras hudvårdsprodukter och vissa är verkliga favoriter som köpte om och om igen. Detta är en produkt som inte är helt diss utan hamnar lite ovanför; & Other Stories Double Duty Eye Make-Up Remover (70 kr / 125 ml) är en dubbel remover för ögonen. 
Det jag känner spontant är att den inte är så effektiv som jag vill att den ska vara. Jag köper alltid dubbel removers som man får skaka ihop innan man börjar och denna tar bort makeupen lite halvt beroende på hur bra den sitter. Nej, det kommer inte att bli ett nytt köp...

1 kommentar:

  1. Letade länge och provade innan jag blev nöjd, har nu haft Lancômes blå i många år:))

    SvaraRadera