fredag 20 november 2015

Vill-ha just nu! - november

Äntligen har massor av olika julset kommit ut i butikerna och julen står för dörren. I månadens tre vill-ha saker hittar vi just en blandad kompott.
BITE Beauty Luminous Cream Lipstick Cava $24 är självklart ett läppstift som jag inte verkar att få tag i då BITE inte skickar till Sverige. Dock verkar läppstiftet ljuvligt med en krämig och skön formula. Färgen Cava är nude med underton av lila - spännande.
Efter min första Tom Ford Eye Defining Pencil DKK 265 vill jag har fler och i julkollektionen 2015 Noir finns färgen Navy Black 01 vilken verkar väldigt spännande med en blandning av svart och blått.
JAg är på jakt efter en highlighter i puderform och märket BECCA verkar kunna detta. I denna lilla paletten som släpps nu till jul finns tre highlighters i olika färger och två mineralrouger. BECCA Afterglow Palette £34 kanske lyckas stilla min nyfikenhet...

1 kommentar:

  1. Tom Ford-pennan med en touch av blackisch blue verkar spännande

    SvaraRadera