tisdag 27 september 2016

Månadens tre favorit produkter - september 2016

Lite nya favoriter för september månad kommer här!
Äntligen har Philosophy kommit till Sverige och det går att köpa på Kicks - bra där. Min rengöring Philosophy Purity made Simple är slut och den är verkligen toppen med en 3-i-1 kombo går det kvickt att ta bort sminket på kvällen.

En produkt som jag har använt mycket under sommaren är min spf från Comfort Zone. Comfort Zone Skin Defender spf 30 har en formula att den snabbt försninner ner i huden och lämnar inga vita spår. Jag har den ibland som enbart fuktighetskräm och sedan makeup över, fungerar mycket bra.

Det supermjuka ögonpennorna från Zoeva har varit min snabb makeup under den senaste tiden och färgen Zoeva Graphic+ Taupe är den perfekta blandning mellan lila och grått och lyfter vilken look som helst. Den håller bra under dagen och är enkel att applicera.

1 kommentar: