måndag 31 december 2018

2018 - året som har vänt upp och ner på mitt liv!

2018 har varit ett omvälvande år och även för bloggen. För ja, jag har en blogg och jag är en skönhetsbloggare och ingen influencer eller inspiratör m.m. som har kommit upp sig under senaste åren. Jag började 2009 i februari och det innebär att min blogg fyller 10 år 2019!

Jag kommer att fortsätta blogga, men med färre inlägg för i april 2018 fick jag en underbar liten flicka som tar mer och mer tid.

Det kommer inte att komma en best-off lista med mängder av saker utan jag vill framhålla några märken, produkter och saker som jag har gillat lite extra under 2018...
  • MON/SUN som hudvårdsmärke är trevligt gillar sakerna och har köpte flera produkter och de håller var de lovar.
  • Jag är en doftljusfantast och har många favoriter från bland annat Voluspa. Nu har ARKET och Diptyque kommit med många fina doftkombinationer och de tillhör nu de nya favoriterna.
  • När Glossier började att skicka till Sverige hittade jag de trevliga Cloud Paint Blush.
  • Makeup borstarna från Zoeva har jag fortsatt att köpa och det är så bra.
  • Under hösten köpte jag Natasha Denona Camel Palette med fem underbart fina ögonskuggor i en toppen kvalité.
  • Burberry Light Glow Blush Earthy ger perfekta kinder med en varm ljusbrun färg.
  • Flera ögonskuggor släppte Tom Ford under namnet Private Shadow och jag köpte tre färger som har använts till vardag som fest.
  • Som vanligt levererar Essie med sitt Speed Setter överlack och tillsammans med nya färgen Opulence #917 från Chanel blir det en vinnande kombo.

2 kommentarer:

  1. Heja på! Ser fram emot tioårsdagen!

    SvaraRadera
  2. Säger också Heja PÅ!
    Tack för listan. Bra grejer!

    SvaraRadera