fredag 5 juli 2019

Molton Brown Lipsaver & Bath & Shower Gel

Molton Brown har en liten trevlig butik i Köpenhamn och jag gjorde ytterligare ett besök senast jag var där. Det blev två produkter med mig hem denna gång och en liten generös tester på 30 ml. 

Jag hade stegen inställt åt Molton Brown Lipsaver som är ett läppbalsam med vitamin E och bivax vilket vårdar och gör läpparna mjuka.
Tuben är i plast och är väldigt enkel i sitt utförande. 
Den nya doften från Molton Brown är Geranium Nefertum och den är unisex med dofter av fikon, bergamott, jasmin, mossa och sandelträ. Jag köpte den i Bath & Shower Gel och den är så härlig. 
Doften är lite manlig och den är fräsch och känns ny. Den påminner om ARKET´s serie om sin lite gräsigare ton.
Den trevlig tester på Bath & Shower Gel Vetiver & Grapefruit följde också med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar