söndag 29 september 2019

MILK Makeup

Nu har märket MILK Makeup kommit in på Sephora och jag köpte på mig den trevliga Watermelon Serum och Lip + Cheek Stick som kändes som de mest relevanta att köpa. 
Jag köpte den lilla versionen på Milk Watermelon Serum mest för att testa på. Jag vet inte riktigt vad jag tycker. Den glider på fint på huden och den masseras in men jag vet inte tror att min hy reagerar lite på en ny produkt... Serumet ska göra hyn ljusare, återfukta och reducera linjer.
Utöver serumet blev det en färg av Milk Lip + Cheek och då i en enkla färgen Weak som är en dusty rose. Detta är en multiprodukt som fungerar som en rouge och läppstift. Stiftet är på hela 28 gram och är i krämform. Det är enkelt att applicera med en stipplingborste och håller fint under dagen.
Milk Makeup Lip + Cheek Weak - dusty pink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar