fredag 12 mars 2021

Natasha Denona Mini Love Story Collection - färgprover

Jag viste direkt att jag ville ha alla saker från den nya Alla hjärtans dags kollektionen från Natasha Denona. Det blev att jag köpte en palette för ögonen och en för kinderna samt ett läppstift. Alla sakerna fanns på Sephora som jag kände att vi kör!
Paletten är Denona´s mini variant och den innehåller fem ögonskuggor i metall, shimmer och matt formula. Tonerna är rosa och lila och den är så väldigt fin. Pigmenteringen är fantastik och de håller bra.
Färgerna är från väsnter;
YOU - Mauvey Rose Gold – 354DC
ARE - Antique Lilac – 355CM
MY- Aubergine (Deep Eggplant) – 356CM
TRUE - Icy Pastel Pink -357M
LOVE- Warm Medium Pink – 358M
Näst på tur är Natasha Denona I Need A Nude Lipstick i färgen Amorosa som är ny för kollektionen. Det är en lättburen färg som är så behaglig på läpparna och täcker rätt bra.
#36NP Amorosa – Medium warm mauve with a neutral pink undertone
I Need A Nude Lipstick Amorosa
Mini Love Story Palette: You, Are, My, True, Love
Den vackra och spektakulära Love Cheek Duo Cream Blush & Highlighter. Kolla bara in utsidan och sedan innehåller på det. På locket har man satt flyttande hjärtan och paljetter. 
Till vänster är det en krämrouge och till höger är det en rosaguldig highlighter. Highlightern har stansade hjärtan i sig.
CREAM BLUSH - Pink Coral
GLOW IMPACT POWDER - Pink & Golden Champagne Duo Chrome

Är så nöjd med att jag köpte allt från Natasha Denona Mini Love Collection - det är så fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar