söndag 4 april 2021

Massor av saker från Glossier!

Jag gjorde en storbeställning hos Glossier under Black Friday helgen och den innehöll både toppar och dalar. Den kom relativt snabbt och som vanligt i Glossier´s rosa bubbelfordral. 
Jag beställde prisvärda packet och några saker som jag länge velat testa på. 
Balm Dotcom i birthday, milky jelly cleanser
Boy Brow och Lash Slick har jag testat sedan innan och tycker de håller ett okej mått.
Jag har länge velat testa på Perfect SkinTint och slog till på en flaska i färgen G11 - vilket passar min hudton bra. Även en nya färg på Cloud Paint i Spark, inte en superbra färg. 
Ytterligare två saker som jag har velat testa är Glossier Lip Gloss i färgen Clear och deras serum Futuredew. 
Futuredew ger en perfekt grund till makeupen och den ger fint lyster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar