lördag 31 juli 2021

En kvartett i rouger från FACE Stockholm

Jag kände för att utöka min rougesamling från FACE Stockholm jag har sedan innan färgen Körsbär vilken jag gillar. Jag köpte på mig fyra stycken färger och även en tom palette att sätt de fyra pansen i. De är alla matta och ger bra med pigment på kinderna. Färgerna jag köpte denna gång var Aura, Organza, Shamballa och Sunkissed dessa tillsammans med en tom palett för de fyra färgerna. 
Det kommer i enkla metallpans och sätts in i paletten.

Paletten har plats för fyra refiller och kommer med en spegel i locket. 
De tre första färgerna är Organza, Aura och Shamballa

Sunkissed
Sunkissed
Dessa rouger är pigmentrika och till dessa köpte jag en ny rougeborste Sheer Blush från MaketheMake. 
Mjuka långa strån och tar upp bra med produkt för att sedan sprida ut dessa bra på kinderna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar