söndag 1 maj 2022

Storbeställning från GLOWid - CLE & Dr. Ceuracle

Jag gjorde en stororder hos Glowid för ett tag sedan och jag har hunnit testa flera av sakerna och jag är så nöjd. Det är en stor blandning och det mesta är hudvård. Detta är första gången som jag testar på märkena CLE och Dr. Ceuracle och jag gillar det jag köpte.
Jag valde att köpa en speciell bok med lite blandade saker vilket innehöll: CLE; CCC Cream Light Medium, Essence Moonlighter Cushion Apricot Tinge, Meling Lip Powder Nude Blush. Dr Ceuracle Royal Vita Propolis 3 3 Ampoule även tillhörande sheet mask och Make P:rem Peel Me.  









Här ser ni färgen Light Medium, Nude Blush och Apricot Tingle från CLE. 
När man köpte för en viss summa fick man med de tre favoriterna från Dr. Ceuracle i Kombucha Tea serien. Essence, läppbalsam och gel kräm - verkligen prisvärt!

Hyal Reyouth Toner är en superskön återfuktande liten sak som är så skön att ta på efter rengöring som en extra boost till huden, denna också från Dr. Ceuracle.
En nyhet inom solskydd är Dr. Ceuracle Hyal Reyouth Moist Sun spf 50. Jag var snabb att beställa denna då man fick med en fin keps som en extra BFF. 
Det är en skön lätt formula som känns mer som ett serum på huden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar