tisdag 15 november 2022

Lisa Eldridge Gloss Embrace - Songbird, Go Lightly & Muse

Lisa Eldridge är ett märke som jag mer och mer fått upp ögonen för och tycker är så fint och lyxigt.  Jag köpte tre av hennes läppglans och så bra de är. Gloss Embrace kommer i flera färger och är både ett läppglans och ett läppbalsam då de innehåller mycket vårdande egenskaper. 

Jag köpte färgerna Go Lightly och Songbird först för att sedan komplettera med Muse.
Överst; Go Lightly och Songbirg och underst; Muse
                                       

Songbird är en light beige with pink och är en perfekt to-go färg som man bara slänger på i farten.

Go Lightly är en pink coral with gold shimmer och är verkligen fin med det lilla guldtonen som kommer fram. 

Muse som är en väldigt fin färg som är en smokey rosewood, jag upplever den mer brun på mig men täcker bra gör den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar