onsdag 17 januari 2024

Recnsion: Rose Inc. Skin Enhance Luminous Tinted Serum

Jag har hört mycket bra om Rose Inc. Tinted Serum foundation och köpte den då jag var i Göteborg inne på NK. Färgen som jag valde är nummer 20 som är ljus med kallare underton, vilken fungerar bäst på vintern. Detta är ett serum som innehåller små kapslar av färg som går sönder då man arbetar in den i huden. Detta blir då en lätt ton av färg som både fungerar som bas och hudvård. 

Jag tycker att den är svår att få snygg på huden då den efter ett tag spricker och ser väldigt torr ut. Jag har testat att applicera med svamp, fingrar och borste och det bästa blir nog då man applicerar med fingrarna då även serumet värms upp på huden bättre. Det är också viktigt att ha en insmord bas så det inte blir så torrt. 595 kr får man betal för 30 ml, betyget blir 2,5 av 5. 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar