tisdag 20 oktober 2009

MAC DSquared2

Det andra släppet från MAC var MAC´s samarbete med kläddesignerna Dan and Dean alltså DSquared2. Jag har inte gillat en kolletion så mycket sedan Blonde, Brunette and Redhead släpptes i februari i år. Jag känner här lite att de är neutrala toner med skulpterde kinder kontra starka hotpink/fuchsia läppar med svarta mörka ögon. I like!


Från vänster; Sclupt and Shape Powder "Accentuate/Sculpt", Lipstick "Nude Rose" och "Blood Red", Lip Erase "Dim", Tinted Lip Conditinor Spf 15 "Fuchsia Fix" och Kohl Power Eye Pencil "Feline"

Sclupt and Shape Powder "Accentuate/Sculpt"

Lipstick "Nude Rose" och "Blood Red"

Lip Erase "Dim" och Tinted Lip Conditinor Spf 15 "Fuchsia Fix"

I kollektion släpptes även dessa två produkter Clear Gloss som jag köpte när den kom med Make-Up ART, borste #165 Tapered cheek/highlight Brush som jag köpte när den kom med Blonde, Brunette and Redhead. Även Greasepaint Stick i "V" och "B" släpptes, jag köpte den i "Intense Black" och bild ligger under Style Black, då de hade den med i båda kollektionerna.

2 kommentarer:

  1. Funderar på vilket lipstick du gillar bäst...? Kanske "nude"?

    SvaraRadera
  2. Nude Rose var nog det bästa!! :) You Know me!!!

    SvaraRadera