torsdag 1 oktober 2009

Tromborg - Scandinavian Mood

Ännu ett nytt märke har letat sig hem till mig :) Denna gången är det Tromborg. Detta är ett danskt make-up och hudvårds märken och är grundat av den danska make-up artisten Marianne Tromborg. Det finns en linje med hudvår och kroppsvård som kallas Mood också fin make-up serien. Det som följde med mig hem från LenHud i Malmö som säljer Tromborg var;

Mud Mask, Lip palette i färgen Cutie och Eyegrease i Black /Brown



Ville verkligen ha en läpp palette med lite olika nyanser i och först fick jag testa färgen Plesure men det var inte jag, det blev sedan Cutie som är lite shimmer och rosa i tonen. Till ögonen blev det Eyegrease som är en eyeliner men kan även användas till ögonskugga och arbeta fran den glansiga/oljiga looken som är inne nu.

Till denna palette och till alla läppstift och glans jag redan har behövs en bra läppensel för att inte kladda plus att få det snyggt :) Mitt val föll då på MAC´s Lipbrush #316.




Det är en konvertibel läppensel som har en bra tyngd och borst för att applicera läpprodukter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar