fredag 9 oktober 2009

Odd Molly #233 & #540

Får jag presentera Odd Mollys Lovley Knit #233 i Almost Black! Det var faktiskt en födelsedagspresent men jag har inte skrivit så mycket om den innan här. Det är en kofta i ull och polyester blandning, varm med andra ord! Jättesöta detaljer bak som två rosetter och ett knytband fram. På armen är texten "let the heart do the thinking" in broderat. jacquard sleevewarmers

Jag tänkte dock att detta inlägg ska handla om Odd Mollys armvärmare Jacquard Sleevewarmers #540 i Almost Black som jag har köp i veckan.



Jag har väl inte så mycket att säga annat än det är väldigt söta och bra nu på hösten då det inte har blivit riktigt kallt än. Enkla och söta detaljer som en rosett fram på handryggen och fin stickning längtfram vid fingrarna Ett bra mellan alternativ helt enkelt!

1 kommentar:

  1. Verkar ju hur varmt och mysigt som helst. Och snyggt :)

    SvaraRadera