måndag 9 november 2009

Vad trögt allt är...men det blir bättre!


Usch, vad är detta för väder och vind, jag som gillar höst och vinter men novmber och främst februari är inga roliga månader. Vad kan då liva upp vardagen? Jo, med lite smycken, smink och annat smått och gott.
Jag har precis fått hem lite saker från e-beautyshop och transdesign, nagellack var det då. Gjort en beställning från HQHair på några Urban Decay saker främst från deras nya primer-serie och ett julkit med must-haves. Väntar på att MAC´s julkollektion ska släppas i Malmö butiken så jag kan testa alla saker denna gång, fick ju lite förtur då jag var i Köpenhamn för några veckor sedan. Vet att jag ska har en ögonpalette till och Minearilze eyeshadow, ser om det kommer att bli några impuls köp här :)
Har helt snöat in mig på Björgs underbara smycken igen, jag har ju ett halsband där ifrån. Denna gång är det den serien som kallas för Love Stories, med lösa berlocker att fästa i halsband eller armband. Dessa är i silver och guld och mer helt gudomliga texter.
Tänke att efterhand sakerna trillar in väntar jag att updatera utan kommer att göra allt på en gång, så den som väntar på något gott...!!!

1 kommentar:

  1. If friends were flowers, I´d pick you....
    Har du kollat berlocken med den texten? Pick it :)))))

    SvaraRadera