onsdag 24 mars 2010

Shiseido - ögonfransböjare

Det finns vissa rutiner som är svårt att bryta så man t.ex. sminkar sig på morgonen. Jag använder alltid en ögonfransböjare till mina ögonfransar jag har under flera år testat några stycken och under de senaste två åren har jag använt en från MAC. Tänkte att det var dags för en ny och jag slog till på klassikernas klassiker; En ögonfranböjare från Shiseido.




Den största skillnaden som jag upplever är att formen på själva böjen är lägre och länge än MAC´s. Detta gör att man kommer åt även de yttre ögonfransarna.

Neutralt öga innan böjning av ögonfransarna.

Efter en böj vid franskanten och en ungefär i mitten på fransarna.

Upplever att det blir ett bra slutresultat och jag känner mig nöjd med mitt inköp :)

1 kommentar:

  1. Ja det är verkligen stor skillnad när du använt böjaren.
    Har aldrig ägt n sådan, men borde kanske skaffa....:)

    SvaraRadera