söndag 14 mars 2010

Tinted mositure

En produkt som jag har börjat att använda mer och mer är den färgade dagkrämen (tinted moisture). Jag har då två olika som jag använder mig av Kiehl´s Ultra Facial Tinted Moisturizer SPF 15 i färgen Light. Denna går åt det mer rosa hållet. Den andra är MAC`s Studio Moisture Tint SPF 15 i färgen Medium, denna drar åt det mer gula hållet.


Kiehl´s vs. MAC

Av dessa tycker jag att MAC´s är bäst, den ger ett naturigt resultat och känns enklast att applicera. Dessa färgade dagkrämer använder jag då jag inte vill ha ett väldigt sminkat resultat som jag upplevera att jag får mer en mer riktigt foundation. På sommaren passar dessa också utmärkt.

2 kommentarer:

  1. Kiehl´s produkter tycker jag är fina. Oparfymerat och bra för känslig hud.

    SvaraRadera
  2. Jeg har hatt lyst til å prøve begge disse, merker jeg :) Glad for at du liker dem!

    SvaraRadera