måndag 29 mars 2010

Urban Decay PP


En produkt som jag använder dagligen är ögonskuggsprimer:n från Urban Decay Primer Potion i Original. Jag köpte för ett tag sedan den i färgen Sin som ska var en skimmrig version av Original, gillar dock inte denna lika mycket som originalet då det blir lite för skimmrigt och jag tycker bättre om att arbeta med en highlight:er efter skuggorna har blivit placerade.
Det har nu kommit en ny färg, denna heter Eden och är helt matt. på det swatch:es jag har sett ska denna verkligen vara bra under matta ögonskuggor. Nu blir det bara att vänta på att webshopparna ska ta in Eden.

Psst! Mitt 300:de inlägg...:)

3 kommentarer:

  1. Grattis till 300 inlägg! Vi vill gärna se en recension av ovan primer sen när den är din.
    :-)

    SvaraRadera
  2. Absolut, jag är som sagt väldigt sugen på denna primer!

    SvaraRadera
  3. Vill också passa på att gratulera!!!! Så klart :))
    Hoppas att väntan på primern inte blir allt för lååååååång....

    SvaraRadera