söndag 10 november 2013

Bobbi Brown Eyeshadow Antique Rose & Stone & Grey

Det är ju ingen hemlighet att jag älskar Bobbi Brown och att det samtidigt blir något nytt därifrån varje gång jag besöker en BB-disk. Denna gång köpte jag en av de nya ögonskuggorna med namnet Antique Rose 3F och två av de "gamla" Stone 6 och Grey 6 samt en ny tom custom pan palette med sex fack.
Jag skulle säga att det är två basic skuggor som passar till det mesta och till både vardag och kväll. Som vanligt är Bobbi Brown´s ögonskuggor mina favoriter och kvalitén är på topp.
 Antique Rose 3F - Stone 6
Grey 6 
Antique Rose - Stone
Grey
Bobbi Brown Eyeshadow Antique Rose 3F - a rosy brown
Bobbi Brown Shimmer Wash Eye Shadow Stone 6 - a beige silvery brown
Bobbi Brown Eye Shadow Grey 6 - a light grey

4 kommentarer:

  1. Välvalda färger! Helt underbara;))

    SvaraRadera
  2. Finfina färger! Vad kostar en skugga? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh, tack. Absolut finfina färger :) Jag betalar 220 kr per skugga för 2,5-2,8 g..

      Radera