måndag 30 december 2013

Månadens diss - december

Jag tycker överlag att Real Techniques borstar är väldigt bra - det var därför jag köpte ännu en. Real Technique Shading Brush (£6,99) är en mjuk makeup borste som kan användas till hela ögonmakeupen. Allt från att applicera ögonskuggan på locket till att använda den till globlinjen.
Problemet jag finner med denna är att den inte applicerar ögonskuggan på ett kompakt vis som jag vill ha den utan resultatet blir mer jaha... Jag har dock använt den till mina Bobbi Brown kräm ögonskuggor i stället - då blir resultatet bättre.

3 kommentarer:

  1. Var ju inte alls kul med borsten,,, Kan det dåliga resultatet bero på sammansättningen i skuggan?

    SvaraRadera
  2. Tror inte det utan borsten är rätt så fluffig vilket gör att inte så mycket skugga kommer upp.

    SvaraRadera
  3. Använder den till concealer istället ;)

    SvaraRadera