söndag 15 december 2013

Recension: Isadora Peel Off Base

All jag inte gillar glitter nagellack har säker inte undgått någon, därför blev jag lite extra glad då Isadora släppte sin Peel Off Base (69 kr / 6 ml) för någon vecka sedan. Du kan på ett enkelt sätt få av glitternagellack, men även vanligt med att enbart pilla lite i ena kanten och sedan dra av hela lacket. Smidigt och snabbt!
Jag är helt klart på idén och jag gillar att det är smidigt att nu använda glitterlack, eftersom jag verklige hatar att ta bort det efteråt. Problemet är dock med Isadora Peel Off Base att efter enbart någon timme åkte första lacket av och det blev bubblor under nageln och nagellacket som gjorde att efter en dag var alla de lackade naglarna av. Jag vill själv välja när jag ska ta bort mitt nagellack! På grund av hållbarheten och lättillgängligheten blir betyget 3 av 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar