torsdag 27 februari 2014

Månadens tre favorit produkter - februari 2014

Här är tre yttersta stjärnor från MAC och som jag nästan enbart har använt sedan jag fick hem dom i mitten av januari. 
MAC Powder Blush Dame har en fin färg av en kallare rosa. Den fungerar perfekt till vardags och är lätt att bygga upp till önskat resultat - samt att den ger lite snyggt skimmer utan att bli för mycket.

Hittar man ett läppstift som man gillar ska man hålla fast vid det! Jag har kärat ner mig i de nya läppstiften från MAC. MAC Huggable Lipcolor Touché är så skönt och mjukt på läpparna med sin geleformula.

Då jag inte har varit vän med krämögonskuggor har jag inte precis använt de från MAC. MAC Pro Longwear Paint Pot Camel Coat är en perfekt gråbrun färg som passar utmärkt tillsammans med en kall grå ögonskugga.

1 kommentar:

  1. Läppstiftet verkar ha en härlig formula. Undrar om det fortfarande går att få tag i- trots LE!??

    SvaraRadera