lördag 1 mars 2014

MAC Lipstick Viva Glam Rihanna

Självklart köpte jag det nya MAC Viva Glam läppstiftet signerat Rihanna! I MAC Viva Glam Rihanna Collection kommer det ett läppstift och ett läppglans i en röd härlig färg som drar åt det kalla hållet och med rätt så mycket frost finish i.
Förpackningen denna gång är i en häftig matt vinröd hylsa med Rihanna´s signatur på insidan.
MAC Lipstick Viva Glam Rihanna - frosty blue-red (frost)
Jag tycker alltid att de kalla röda läppstiften är snyggast att bära och detta med sin frost finish fungerar riktigt bra. Det är mjuk och behagligt och även om det är i frost bli de inte för mycket eller ser konstigt ut.  
Jag hittade en liknande färg från MAC i min låda. Läppstiftet Barcelona Red är också frostig och är röd,dock är den mer åt det koralliga hållet. MAC Viva Glam Rihanna överst och MAC Barcelona Red underst på bilden nedan.

1 kommentar:

  1. Båda stiften är jättefina även om jag tycker Rihanna är ett strå vassare!

    SvaraRadera