onsdag 15 oktober 2014

Clarins med GWP!

Clarins har jag länge tänkt var ett märke för den äldre publiken.  Dock har jag verkligen ändrat mitt tankesätt. I höstens kollektion "Lady Like" har det släppts sex cream-to-powder ögonskuggor och de heter Ombre Matte. De är väldigt spännande i sin nya struktur med en lite svampig formula som blir väldigt silkig och fin på locken.
Av de sex färgerna på Clarins Ombre Matte köpte jag tre (01, 02 & 03), men jag vill minst ha en till (05, om inte alla sex färgerna).
Först ut har vi färgen 01 Nude Beige - en varm lite guldigt beige med en matte finish.

Här är färgen 02 Nude Pink som är en kalltonad rosa.
Den andra färgen jag köpte var 03 Taupe som är som det låter på namnet en taupe liken går åt de grå hållet. Den är lätt att sudda och kan användas ensamt eller tillsammans med Nude Pink som globskugga.
Som ni kan se är den väldigt krämig och pigmentrik och är lättarbetad.
Jag har sedan innan haft Clarins Wonder Perfect Mascara som en av mina favoriter och det var dags för ett nytt köp. Självklart i färgen svart!
Jag fick ett tips på ett ansiktsvatten att använda på morgonen av en bloggerska och det lätt tipp topp vilket resulterade i ett köp av Clarins Daily Energizer Wake-Up Booster.
Under en period på Åhlens har det en GWP om man köper två saker från Clarins. Det var mycket godsaker som låg i med fina necessären.
Moisture-Rich Body Lotion - Gentle Foaming Cleanser - HydraQuench Cream - Instant Lip Perfector 01

1 kommentar: