onsdag 1 oktober 2014

MAC Lipstick Pure Zen

Ett nytt läppstift har kommit hem till mig och detta är ytterligare ett från MAC och med deras cremesheen pearl formula som jag redan har några av. Läppstiftet Pure Zen är ett varmare nude stift som drar mer åt gult än t.ex. Japanese Maple som jag också har. 
Just denna färg ingår i MAC´s fasta sortiment och har sin vanliga klädsel av svart hylsa med silver text och sin igenkännande vanilj doft. Just att Pure Zen har lite frost finish tycker jag inte märks och det lilla som gör det är bara snyggt.
MAC Lipstick Pure Zen - frosted warm nude (cremesheen pearl)
Hittade några liknande läppstift i min låda och de är från vänster; Giorgio Armani Rouge d'Armani #100, MAC Pure Zen, MAC Japanese Maple och MAC Shanghai Spice.

1 kommentar:

  1. Gillar färgen på stiftet men kanske ännu mer tycker jag om MAC Shanghai Spice

    SvaraRadera