måndag 6 oktober 2014

Loreal Petal Revival (uppdaterat)

De nya nagellacken från Loreal har verkligen gjort mig spänd. I den avlånga nagellacksflaskan finns den del med et nagellack och en med ett högglansigt överlack. Jag valde den väldigt neutrala färgen Petal Revival 017 som blir blekt vittrosa på nagllarna.
Här ser ni två lager (borde tagit tre) av Loreal Petal Revival 017 och dess överlack.
Då jag tyckte att första försöket blev lite strimmigt och inte så snyggt gjorde jag ett nytt försök. Detta blev mycket bättre med underlack från Essie och tre lager av Loreal Petal Revival samt överlacket i samma flaska!

3 kommentarer:

  1. Hrm, det ser strimmigt ut. Synd, för jag var också nyfiken på dem!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig antingen skulle jag ha haft tre lager eller ett underlack - så hade det nog blivit snyggare.

      Radera
  2. Gillar designen som känns nyskapande men tyvärr-strimmigt!

    SvaraRadera