måndag 25 maj 2015

TOM FORD Nail Lacquer Toasted Sugar 02

Som jag skrev innan hade jag köpte två saker från Tom Ford. Det första var läppstiftet Nude Vanille 12 och nu tänkte jag visa er nagellacket. Jag valde en neutral färg eftersom jag enbart hade kollat upp swatches på Google innan och jag vill att det ska vara ett nagellack som jag kan använda mycket och tycka om då de kostar 285 kr. 
De super snygga förpackningar är lika på både läppstiftet och nagellacket.
Valet av nagellack föll på färgen Toasted Sugar 02 som är en perfekt nude med dragning åt lite mer gult.
Tom Ford Nail Lacquer Toasted Sugar 02 - matte nude
Färgen är helt perfekt lika så både förpackningen och dess innehåll. Hållbarheten var underbar på ca 5 dagar. På bilderna har jag två lager av Tom Ford Toasted Sugar 02 och över- och underlack från Butter London. Detta är ännu en toppen produkt från Tom Ford.

1 kommentar: