onsdag 18 november 2015

MAC Dark Desires Collection - info

Lagom efter julkollektionen hos MAC släpps den lite mer mörka MAC Dark Desire Collection den 1 december. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om produktnamnen som har gått alla in på Fifty Shades of Grey temat med namn som Think Kink Unzipped och Spank Me. Dock gillar jag att de har satsat på nya produkter och lite nytt tänk.  
"Bathed in black, fuelled by the darkest desires, rich colours in their deepest versions simmer against a mysterious backdrop with M∙A∙C Dark Desires. As night falls, sinfully delicious lips, sultry stares, and noir-hued nails emerge from the evening’s depths. It never felt so good to be bad."
Lipstick (SEK 195): Black Knight, Boyfriend Stealer, Heavy Petting, Ring My Bell
The Well Eye Shadow (SEK 195): Beg for It, Midnight Tryst, Strip Me Senseless, Switch Me On, What´s You Fantasy, Think Kink

Brush (SEK 250): #246 Synthetic Fluffy Brush
Studio Nail Lacquer (SEK 130): 6-inch Stilettos, Unzipped
Studio Eye Gloss (SEK 235): Pearl Vanish, Spank Me, Erogenous Zone
Kohl Fluidline Eye Liner (SEK 175): Blitz & Glitz

Kohl Power Eye Pencil (SEK 155): Mystery, Raven, Orpheus, Feline
Mascara (SEK 225): Haute & Naughty Too Black, Haute & Naughty Black

Det finns några saker som intesserar mig tex. läppstiftet Ring My Bell, ögonskuggan Think Kink och Midnight Tryst som ska fungera både som skugga och liner med en blött pensel i. Ögonpennorna har jag sedan innan vilka är snygga och jag gillar att de har en svart bas med en acsentfärg.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar