lördag 30 januari 2016

Ett litet turkost paket med vitt band från Tiffany & Co!

Tänk att ett litet turkost paket med vitt band kan göra en en så glad. Nu är det inte vilket paket som helst utan den har en perfekta Tiffanyblå färgen :) Jag sedan tidigare två saker från Return to Tiffany-serien från det berömda smyckemärket Tiffany & Co. Ett halsband och ett armband nu har jag kompletterat med ett par silver örhängen formade som hjärtan.
Det är något speciellt som sker när man får ett paket med Tiffany & Co på!
De flesta saker från Tiffany & Co kommer i små påsar som sedan ligger i en ask.
Örhängena som jag köpte heter Tiffany & Co Return to Tiffany Mini Heart Tag Earrings och kommer i silver. Dessa kommer att passa perfekt till mina andra saker.

Tiffany & Co skickar inte till Sverige utan man får ringa och beställa genom kundtjänst. Förra gången köpte jag sakerna i flagshipstore i London, England och denna gång hade jag skickat bud och de köptes i flagshipstore i Milano, Italien.

1 kommentar: