måndag 4 januari 2016

Tom Ford Cheek Color Frantic Pink 02 & Flush 03

Mina senaste inköp på Tom Ford är de underbara rougerna därifrån. Den ljusrosa Frantic Pink 02 och den starka aprikos orangea Flush 03. Detta är nummer 4 och 5 av de sex rougerna som finns i sortimentet. Det jag inte har heter Savage 04 och är mer av en varm koppar bronzer som ska användas till rouge.  
Som alltid håller förpackningarna finfin kvalité och de är mörkt bronzinga med text i guld. Till varje produkt kommer den lilla påsen med som jag har TF produkterna i. 

De två färgerna Frantic Pink och Flush är rätt så olika där man kan ta mycket av Frantic Pink och lätt bygga upp en intensiv färg medan med Flush blir det mer less is more.
Tom Ford Cheek Color Frantic Pink 02 - light pink
Tom Ford Cheek Color Flush 03 - bright flamingo pink

Här har jag swatchat av de två färgerna och det blir inte som i paletten utan mer tonat och mjukt. Jag visar även hur de ser ut på. På översta bilden har jag Frantic Pink och på understa Flush.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar