måndag 7 december 2009

E.L.F Cosmetics plus annat

E.L.F Cosmetics www.eyeslipsface.co.uk står för Eyes, lips, face och är bugetmärkenas budgetmärke. Det finns två serier den vanliga elf och elf studio med de lite dyrare sakerna. I studio-serien kostar allt 3,50 pund så cirka 42 kronor för varje produkt och i den vanliga ca 18 kronor. Då just pudret och bronzern har figurerat mycket på bloggar så tänkte jag att jag skulle slå till och test på ett själv. Jag beställde även ett borstshampoo och en puderborste.



Complexion perfection powder. Detta ska balansera alla olika färger man kan ha i ansiktet t.ex. grön dämpar rött och gult tar bort blått.
Bronzer i Warm Bronzer. För att ge ansiktet glöd och lite färg, även skapa struktur och skuggor.


Complexion Brush och Brush shampoo

Då jag under lördagen spenderade dagen i ett juligt Köpenhamn blev det inhandlat två saker. Från Bobbie Brown Edt 30 ml BATH, doftar nytvättat och fräscht som ex. Clean. Även en läppenna från dansken Dennis Knudsen köpte jag. Lite roligt då läppennan är som en tuschpenna och blir i konsistensen som ett stain. Denna påminner väldigt om ett par liknande pennor från YSL för några år sedan.





2 kommentarer:

  1. "Tuschpennan" verkar smart. Fungerar den? Kan få för mig att den skulle kännas hård och stum mot läpparna?

    SvaraRadera
  2. Hmmmm...... Bobby Brown....
    Kommer att tänka på en gammal rocklåt. Gissa vilken?! :)))))

    SvaraRadera