söndag 21 februari 2010

Sonia Rykiel pour HM - Del II

Ännu ett kollektions släpp för H&M, denna gången är det del två av Sonia Rykiel. Här är det enbart kläder och accessoarer. Förra gången av det underkläder. Jag verkligen gillar kollektionen och här finns verkligen saker för alla!

Det blev två kassar och för en gångs skull hängde jag på låset och var bland de första in.

Bilderna på sakerna släpptes på H&M´s hemsida för ca en månad sedan och jag kollade upp vad jag gillade. Bland annat den av det färgglada randiga tröjorna och en svar tröja med massa strasstenar på. Det blev dock inget av detta när jag väl kom dit.
Svart och vit randig tröja med båtringning och i en oversize modell.

Enkel svart stickad tröja med rosa skickat mönster fram och med strasstenar.
Den underbara randiga stickade halsduken <3>
Alla tre broscherna och ett av de svarta armbanden i plast.
Favoriterna blev den skickade halsduken och den svart och vita stickade tröjan!


1 kommentar:

  1. Ja tänk att man behöver hänga på låset för att få handla :) Fast bra som du gjorde att kolla upp kollektionen noga innan och kunna lägga upp en stategi.
    Mina favoriter är den randiga halsduken och broschen i form av en tröja :)))))))

    SvaraRadera