tisdag 15 mars 2011

MAC Sheen Supreme Lipstick - Bare Again

En av mina favorit produkter från MAC har varit deras Slimeshine Lipstick. Ett smalt krämigt läppstift eller nästan läppglans i stiftformat. Jag har några men eftersom det inte ha sålt bra ha MAC plockat bort dom från sitt sortiment. Istället hittar vi nu den nya produkten Sheen Supreme Lipstick i 14 färger.

Det var många fina färger men Bare Again köpte jag en helt perfekt vardagsfärg.

Det är en fin konsistens och färgen är en perfekt MLBB-färg till mig. MAC beskriver färgen som en pinky neutral beige.

Bare Again är rätt så lik Bare i Slimeshine-formulan, dock är denna lite mer rosa och upplevs inte så täckande. Kommer lätt köpa ett till när det tar slut om det kommer att göra det någongång :)

2 kommentarer:

  1. Håller med om att det här är riktigt finfina lippisar. Jag har köpt tre stycken, men skulle vilja ha nästan allihop.:P

    SvaraRadera
  2. Du måste ha valt färg med omsorg- Snyggt!

    SvaraRadera