onsdag 23 mars 2011

MAC Bronze Everyday - swatches

Jag tänkte bjuda er på några swatches från den nya bronzing kollektionen från MAC. Jag har fått möjlighet att pröva Bronzing Powder i Refined Golden medan Luster Drops och Bronzing Powder i Golden har jag sedan innan.


Refined Golden är en finely spun golden with soft pearl enligt MAC.

Jag hade sedan innan Bronzing Powder i Golden till vänster och Luster Drops i Pink Rebel till höger denna är från sommaren 2009 och köptes med Style Warrior kollektionen.
En färg jämförelse på de två Bronzing Powder:erna i Golden till vänster och Refined Golden till höger. Jag upplever Refined Golden mer pigmenterad och mörkare än Golden. Överst hittar vi Luster Drops i Pink Rebel.

1 kommentar:

  1. Håller med om att Golden verkar vara mest användbar i sin lite ljusare nyans

    SvaraRadera