söndag 2 december 2012

1 advent: Julklappstips hudvård

Egentligen hade jag vetat ha antingen The Body Shop Days of Joy eller Ciaté Mini Mani Month adventskalendrar att visa en lucka varje dag för er - dock är inte fallet så. Jag väljer istället att välja ut några bra julklappstips till varje advent. Jag har valt fyra olika kategorier; Hudvård, doft, makeup/nagellack och avslutar med lite blandade saker. Jag skulle säga att jag har valt lite olika prisklasser, men kommer att avsluta med ett lyx alternativ.
Rodial Facial on the Go GLAMTOX Kit 1499 kr
Bliss Best in 'glow' Set 645 kr
Biotherm Aquasourse Dry skin Kit 380 kr
Clinique Superdefense Set 475 kr
Estée Lauder Daywear Set 575 kr
Lyx: La Prairie White Caviar Illuminating Système 4020 kr

1 kommentar:

  1. Caviatalternativet härligt men känns ouppnåeligt så kanske Clinique eller Biotherm?!

    SvaraRadera