lördag 29 juni 2013

MAC Lash x4

Jag kan verkligen inte använda mig av lösögonfransar, men jag köpte MAC Lash #20 som är en halvfrans för att börja någonstans. Det fungerade faktiskt väldigt bra och det blev ytterligare tre av de fulla fransarna från MAC som jag köpte. Så jag tänkte visa hur det kan se ut när jag har applicerar dom på mina ögonfransar - här ser ni hur de fyra olika modellerna kan se ut.
MAC Lash #7 är i en neutral längd och fransarna är rätt så täta i små grupper. #20 är en halvfrans och jag tycker att den blir snyggast på och är även lättas att använda.
Lash #4 är en fyllig frans för volym och är väldigt flirtig. MAC #36 är en blandning mellan bruna och svarta fransar och har kortare längd längst in och mer på ytterkanterna - den lanserades först som "sultress lashes" och längden är lång.
#20
#4
#7
#36
Det bästa lösfranslimmet är absolut de från Duo och heter Eyelash Adhesive och är färgen clear. Den är dock först vit men torkar genomskinligt och är väldigt lätt att få bort, både från ögonlocket och från lösögonfransarna.

1 kommentar:

  1. Nr 20 helt klart snyggast ! Ser riktigt bra ut!!!:)))

    SvaraRadera