tisdag 27 augusti 2013

Månadens tre favorit produkter - augusti 2013

En quick-fix och två enkla produkter är med i månadens tre favoriter! 
En snabb och effektiv quick-fix för trött hy är Bliss Triple Oxygen Instant Energizing Mask. Den har en bubblande egenskap som snabbt sjunker in i huden och lämnar den med en fräsch och ny lyster. Smart och lätt och inte för tungt på sommaren.

En bra vardagsfärg på Bobbi Brown Long-Wear Cream Shadow är färgen Stone. Applicera över hela locket och tona ut med en annan liknande skugga och lite highlighter - klart!

En av de bästa ögonbrynspennorna som finns på marknaden just nu är MAC Veluxe Brow Liner och jag har färgen Brunette. Det är bara att dra några enkla sträck, sudda ut med den tillhörande bosten och fägen blir jämn och fin.

5 kommentarer:

  1. Den masken har jag vart nyfiken på länge nu när så många bloggare provat den!

    SvaraRadera
  2. Tycker också att masken låter superhärlig!! Sedan gillar jag också beskrivningen att det är så enkelt att använda MAC-pennan:))

    SvaraRadera
  3. MAC Veluxe Brow Liner låter som en penna jag vill ha. Har kört med Anastazia Brow wiz och den är superbra men jag vill testa nå nytt ;)

    Greedy_Aila ;P

    SvaraRadera
    Svar
    1. MAC pennan är väldigt bra, plus att den har en liten borste i änden.

      Radera
    2. Det har Brow wiz också ;)

      Radera