tisdag 11 mars 2014

OPI Sheer Tints by OPI Collection - info

OPI släpper en kollektion med Sheer Tints nagellack som ska får vår kreativitet att flöda. Här är det tänkte att man ska skapa nya mönster och färger med hjälp av de fyra nya topplacken som man applicerar över ett vanligt krämlack. Det är lite tänkt att man skapar olika effekter t.ex. ombre-look och nailart. De släpps under vecka 16 och kommer att kosta 150 kr / flaska. 

I´m Never Amberressed - Don´t Violet Me Down - Be Magentale with Me - I Can Teal You Like Me

5 kommentarer:

  1. Dessa lack gav mig faktiskt inngen wowfaktor :/ kanske ändrar mig om jag testar :)

    Skulle bli superglad om du ville rösta på mig som årets skönhetsbloggare - http://eleven.se/beautyawards

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker faktiskt att det ser rätt så spännande ut...

      Radera
  2. Jag tycker dessa är väldigt spännande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med din, kul med något nytt!

      Radera
  3. Absolut nytt spännande och kreativt!

    SvaraRadera