onsdag 3 december 2014

MAC Heirloom Mix Holiday 2014 - Tre små saker i rosa toner!

Det har varit lite si och så med kollektionerna från MAC sedan i somras och jag köpte faktiskt några saker från julens kollektion Heirloom Mix Collection från MAC´s egne webshop. Det mesta bjöds i icke klassiska julfärger som lila och rosa och jag klickade hem tre saker och den nya Viva Glam läppstiftspaletten.
Förpackningarna för julen 2014 går i svart och med präglat glitter i som är rätt så snyggt tycker jag.
Jag köpte som sagt ett nagellack, ett av de mest rosade rougen och ett läppglans.
MAC Nail Lacquer Richly Endowed - clean berry red
MAC Cremesheen Glass Seeking Adoration - plumy pink
MAC Mineralize Blush Sweet Sentiment - rosy pink
Självklart bjuder jag på lite swatches också på Cremesheen Glass Seeking Adoration och Mineralize Blush Sweet Semtiment.
Jag har använt mig av två lager av MAC Richly Endowed och underlack från Isadora.
Här har jag använt Cremesheen Glass Seeking Adoration

1 kommentar:

  1. Lacket och creamsheenglosset är såååå fina!!!

    SvaraRadera