tisdag 2 december 2014

Recension: MAC Pro Longwear Waterproof Brow Set Emphatically Blond

Ett par snygga ögonbryn är verkligen något som kan lyfta vilken look som helst. Jag hade en period då jag gick och färgade min bryn, men jag tyckte att det blev rätt så markerat resultat även om jag valde den ljusaste färgen. Efter detta använde jag mig av Maybelline Brow Drama som blev en favorit även så MAC Veluxe Brow Line har hängt med länge. MAC släppte en ny typ av färgad bryn gel och den påminner om deras Brow Set dock är borsten mindre och det kommer i fler färger. 
Jag kände för en ljusfärg så jag köpte MAC Pro Longwear Waterproof Brow Set i färgen Emphatically Blond (175 kr / 5 g.) som är den ljusaste av ytterligare fem färger och beskrivs som en "soft muted beige-taupe".
Den lilla korta borsten gillar jag skarpt och den påminner mycket om Benefit´s Gimme Brow typ samma produkt fast dyrare (240 kr). Jag gillar att färgen är ljus fast den är färgad vilket gör att jag kan använda rätt så bra och forma fram ett snyggt ögonbryn. Hållbarheten är också super och jag gillar den lilla borsten som är lätt att använda. En toppen produkt som jag säkert kommer att köpa igen vilket ger betyget 5 av 5!

1 kommentar:

  1. Riktigt snyggt och fint resultat. Hög vill-ha-faktor!!!

    SvaraRadera