söndag 1 mars 2015

MAC Toledo Collection - Modern Twist Lash Caligrafy

Det fanns några saker som jag var lite extra intresserad av från den kommande MAC Toledo kollektionen som släpps i början på mars, närmare bestämt den 6:de. En av sakerna fick jag hemskickad och det var faktiskt en av maskarorna som kommer i fyra olika färger; Lime, lila, svart och blått - Modern Twist Lash i färgen Caligrafy (SEK 245). 
Förpackningen på Modern Twist Lash är svart och vitt och med röd text. De är grafiskt mönster och plasten är matt med lite gummiyta.
Själva borsten är vågformad för att de volym, separation och en snygg böj till ögonfransarna. Färgen som jag fick hem är mörkblå och jag anar lite små glitter korn i blått också, samt att den har en liten metallisk finish.
MAC Modern Twist Lash Caligrafy - navy
Jag tycker inte att det kommer så mycket blå färg när jag applicerar på ögonfransarna - vilket är bra för jag hade föredragit en svart variant. Böjen blir där och även volym får man med MAC Modern Twist Lash i Toledo kostym. 

1 kommentar: