fredag 17 juli 2015

MAC Face and Body Foundation

Jag har gjort en storstädning i mina sminklådor och rensat och kastat gamla saker. Det som först blir dåligt är krämprodukter som har en hållbarhet på ca 6-12 månader jag ska inte säger hur gamla mina är. :) Det jag kände när jag slängde MAC Face and Body Foundation C2 är att denna skulle jag kunna köpa igen... 
MAC Face and Body Foundation kommer i två olika storlekar (275 kr / 50 ml eller 355 kr / 120 ml) och i 13 färger från C1-C7 och N1-N9. Den är lätt- till medel i täckningsgrad och är lätt att bygga upp till önskad nivå. Den ger en satin finish och är hållbar eftersom den är vattenfast samt fungerar både till ansikte och kropp.

1 kommentar:

  1. Bästa är ju när man verkligen gillar något så mycket att det går att se det som en möjlighet att köpa ännu en..:)

    SvaraRadera