tisdag 1 december 2015

Botten är nådd! - Smashbox Photo Finish Primer Water

Jag använder alltid en avslutande setting spray eller en ansiktsspray som är tänkt att fixera makeupen efter den är kvar och göra att det håller bättre under dagen. Jag har varit en stor konsument av MAC Fix+ och Urban Decay´s variant dock köpte jag den nya Smashbox Photo Finish Primer Water 295 kr senast.  
Smashbox variant som nu har tagit slut kan man använda som en primer under makeupen samtidigt som en setting spray. Jag har testat att använda den som en primer vilket jag inte tyckte gjorde någon skillnad och använde den sedan enbart som en finish spray - den gjorde sitt jobb. Då jag tyckte att den var lite dyr kommer jag inte att köpa igen och håller kvar vid MAC Fix+.

1 kommentar:

  1. Ja onödigt dyr. Bättre återvända till "gamla" favoriter:)

    SvaraRadera