måndag 11 april 2016

Tom Ford Lip Color Sable Smoke 14

Jag kanske har hittat "min" färg från Tom Ford Lip Color-serie. Jag har länge haft färgen Pink Dusk 07 som favorit men efter mitt senaste inköp skulle jag nu säga att Tom Ford Lip Color Sable Smoke 14 är bäst. Med Sable Smoke får jag inte den ljusa konstiga effekten som jag ibland har fått med Tom Ford läppstiften av de ljusare varianterna. Detta är mitt femte Tom Ford läppstift och de är självklart lika lyxigt som de övriga fyra och kvalitén är ypperlig. Jag upplever att Tom Ford läppstiften är väldigt krämiga och pigmentrika till en börja och efter ett tag sätter de sig och torkar lite för att hålla under några timmar.
Mörkbrunt och guld är TF-signum.
Jag tror att detta är så nära man kan komma en perfekt inte för brun nude färg.
Tom Ford Lip Color Sable Smoke 14 - creamy mid-tone caramel nude
Looking nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar