tisdag 3 januari 2017

Kat von D Everlasting Liquid Lipstick Lolita

Efter mitt köp av Kat Von D Everlasting Liquid Lipstick Lolita II fick jag en sample av Lolita och jag har verkligen gillat färgen och även att den torkar matt och håller länge. Jag har inte precis någat att jämföra med men jag tycker att den fungerar bra och känns inte klibbig och torr utan håller fint under att par timmar.


Kat Von D Everlasting Liquid Lipstick Lolita - chestnut rose
Jag upplever att färgen blir lite mer åt det bruna håller när den torkar på läpparna och även mörkare.
Här ser ni hur både Lolita och Lolita II ser ut tillsammans, där Lolita är mer bäring och kall medan Lolita II är mer varm och lite åt det brända hållet.

1 kommentar:

  1. Känns ju lite inne med den matta finishen men personligen tycker jag bättre om mer fukt o glans

    SvaraRadera