fredag 27 januari 2017

Månadens tre favorit produkter - januari 2017

Januarimånad bjuder på lite fina produkter och jag har haft de mycket vilket inte säger lite som sakerna.
Clarins Hand and Nail Treatment Cream är en lite goding som kommer i tre olika dofter och försvinner snabbt in i huden. Just denna doftar apelsin blomma och jag gillar den starkt - kommer köpa igen!

Dior Addict Milky Tint Milky Plum är ett superskönt läppglans som efter sin lite våta känsla mattas av och lägger som en tint på läpparna. Jag har den som en lite go-to när jag inte vet vad jag ska ha och den passar till det nästa.

Kräm ögonskuggorna från Tom Ford håller ypperlig kvalité och Tom Ford Cream Color for Eyes Platinum fungerar bar att bara köra på ögonlocket och man är klar!

1 kommentar:

  1. Gillar också både doft och konsistens på Clarins handkräm men väldigt liten tub och odryg

    SvaraRadera