söndag 1 oktober 2017

Smashbox Be Legendary Triple Tone Lipstick Nude Ombré

Det är väl lite tänkt att Smashbox Be Legendary Triple Tone Lipstick ska vara en 3-i-1 produkt där du får läppenna, läppstift och en typ av highlighter i samma förpackning. Jag tyckte att ideénvar spännande och klickade hem ett ex på Kicks.se då de hade -50% på priset, jag betalade 110 kr.
Färgen jag valde på läppstiftet heter Nude Ombré och innehåller tre olika färger av nude i mörk till ljus skala. Läppstiftet i sig är matt och känns rätt så torrt på läpparna.
På själva stiftet ser man tydligt de tre färgerna som dock blandar sig på läpparna och smälter ihop.
Jag tycker att Smashbox Be Legendary Triple Tone Lipstick Nude Ombré funkar rätt så bra som ett vardags läppstift men jag hade velat att det var lite mer krämigt än vad det är.

1 kommentar: